snel en goed

online besteld, volgende dag afgehaald. duidelijke handleiding erbij. kleur was perfect

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product perfecte mqtch
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Prima ervaring. Lak kleur eenvoudig te vinden, snel besteld en zeer snel thuis. Kan niet beter!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kleur is perfect!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Flesje lekte, op email wordt niet gereageerd

Het plastic flesje lekte toen ik het uit de envelop haalde, bij de hals was het slappe fles iets ingescheurd. Op email wordt vervolgens niet gereageerd. Ik heb nu een lakstift bij een ander bedrijf besteld.

• Beschrijf uw ervaring met het product Slecht

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Goed produckt

Product is goed en verwerkt makkelijk. Bezorging is matig. Het pakket werd voor de deur neergezet waar we het vonden. De bezorgers zetten alles maar neer, zonder dat ze de waarde weten. Nu weet ik dat de bezorgers afgerekend worden per pakket, dat maakt het dat ze het neerzetten en weg zijn. Dit is een waardeloze regeling

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product verwerkt goed en is mooi dekkend

Goede ervaring

Product zoals beschreven. Geen kleurverschil met originele kleur. Makkelijk in gebruik.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zie eerder

Super good

• Beschrijf uw ervaring met het product Super good

Prima alternatief

Prima manier om schade te herstellen als je het niet helemaal perfect en gelikt wil hebben door een duur schadeherstelbedrijf. Ik heb nu de deuken nog wel, maar niet meer de kale plekken die tot roest kunnen leiden. Ben venieuwd of het er ook allemaal netjes op blijft zitten. De lak is wel matter dan de originele lak van de auto, maar dat voel je meer (als je er met je hand over gaat) dan dat je het echt ziet.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Heel erg netjes

mooi reseltaat.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Mooie set

Nog niet geprobeerd maar de set ziet er goed uit

• Beschrijf uw ervaring met het product Moet nog
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Slechte klantenservice

Het leveren van een bestelling gaat prima, maar als ik een klacht indien via de email naar de klantenservice dan is men niet thuis. Ik zit nu dus met een niet werkende volle spuitbus blanke lak. (Bestelnummer 562290) De kleurspuitlak was prima

• Uw oordeel over het product N.v.t.

Prima geleverd

Werkt perfect ,blanke lak,jammer maar eenmalig gebruik

• Beschrijf uw ervaring met het product Maar eenmalig ,te gebruiken
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Perfecte lak met de juiste kleur.

Ik heb een lak kleur die zeer moeilijk bestelbaar bleek (ironstone) voor mijn Triumph motor. Uiteindelijk besteld en echt zeer tevreden. Perfecte kleur, zeer makkelijk verwerkbaar vanuit de spuitbus, vloeit goed en zeer goed dekkend. Droogt daarna snel en hard. binnen een paar minuten niet meer stofgevoelig en na 10-15 minuten al op te pakken zonder problemen. Zeer tevreden!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Makkelijk verwerkbare verf, vloeit mooi uit en goed dekkend

Snel en qualitative verf

Snel geleverd, goede qualiteit, een goed uitgelegde handleiding er bij, goed verpakt.mijn mening bestellen maar.

Waardeloos

De lakstift dekt niet, de verf is in de lakstift gestold. Ik wil een goede lakstift , daar heb ik voor betaald.

• Beschrijf uw ervaring met het product Waardeloos
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Zeer teleurstellende ervaring met autolakopmaat.nl

Ik heb onlangs een spotrepair set gekocht bij autolakopmaat.nl, maar de ervaring is uiteindelijk zeer teleurstellend gebleken. Tijdens het bijwerken van mijn auto kwam ik erachter dat de spuitbus van de blanke lak defect was, waardoor ik het herstel niet kon afmaken. Dit heeft ertoe geleid dat mijn auto nu half afgewerkt is en ik het gehele proces opnieuw moet uitvoeren. Daarnaast heb ik geen materialen meer zoals de lak om verder te gaan. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice om een oplossing te vinden voor dit probleem, maar tot nu toe heb ik geen enkele reactie ontvangen. Voor de aankoop verliep alles soepel, maar zodra er een probleem was, was er geen enkele ondersteuning meer te vinden. Zeer frustrerend en ik zal hier in de toekomst geen producten meer kopen.

Precies wat ik zocht!

Voor het interieur van mijn monzablauwe Kadett B van een nieuwe lak te voorzien vond ik hier wat ik zocht. Met een mooie resultaat al gevolg! Dikke aanrader!!!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Makkelijk te verwerken indien op voorhand goed de instructies te bestuderen.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Precies de kleur de ik nodig had, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

De lakstift inmiddels gebruikt op de lakschade te herstellen. Ging goed mede dankzij de duidelijke verwerkingsinstructie. Ben erg tevreden over het bestellen, de levering en de kwaliteit.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Juiste kleur en goede kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Twijfel over de kleur. Telefonisch goed geholpen en uiteindelijk 3 potjes besteld. Tevreden over de uitvoering en kleur.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Het assortiment, zowel als de kwaliteit en de vlotte levering van de bestelling zijn prima!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Perfecte lak; perfect resultaat.

Voor de Hyundai ix20 de kleur cashmere besteld plus de 2K blanke lak. Krassen op het portier en op diverse andere plekken geplamuurd met autoplamuur ( Alabastine in een tube € 9,95 ) Daarna schuren volgens handleiding van Autolakopmaat. Meerdere keren herhalen !!! Dit bepaalt het eindresultaat!!! Spuiten volgens de handleiding. Het resultaat is perfect qua kleur en glans. Over een paar dagen nog even wat spuitnevel verwijderen ( cleaner ) en in de was zetten.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Gemakkelijk verwerkbaar. Prima.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

De kleur is precies de originele kleur. Wel zou k een tweede spuitmondje willen hebben, want het spuitmondje wat meegeleverd wordt heeft een vrij brede nevel. Ik heb een wat meer gerichte nevel nodig.

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima kwaliteit

Ok